Welcome to our site

welcome text --- Nam sed nisl justo. Duis ornare nulla at lectus varius sodales quis non eros. Proin sollicitudin tincidunt augue eu pharetra. Nulla nec magna mi, eget volutpat augue. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. Integer tincidunt iaculis risus, non placerat arcu molestie in.

Sunday, January 18, 2009

Mase ni waktu kitorang dah abis kelas.. so tanpa membuang masa kitorang terus pegi melantak dekat Ampang Point…dah lepas semua kenyang… si kawan aku ni yg gile menyanyi ajak pg karoke jap dekat ape yg dorang kate tu 'karaoke jamban'. Buruk giler panggilan tu kann….org panggil mcm tu sbb tempat karaoke tu kecik je, boleh masuk dalam 4 @5 orang je.. tu pun ade yg kene berdiri.. pas2 kat situ ade maja snuker, so aku pulak ajak dorang main, tp malang betul sbb semua tak reti main, asik tak masuk je, kitorang pun main ikut suka je la. Hahah mungkin waktu kecik kitorang ni semua tak bedung tangan kod. Tapi yang penting kitorang mesti bergambar, tak kisah la pandai main atau tidak yang penting kita enjoy…… Go BTB.

1 comments:

laDyBiRds_s*****a said...

mcm knal je mamat ni.comel r 2??

Post a Comment