Welcome to our site

welcome text --- Nam sed nisl justo. Duis ornare nulla at lectus varius sodales quis non eros. Proin sollicitudin tincidunt augue eu pharetra. Nulla nec magna mi, eget volutpat augue. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. Integer tincidunt iaculis risus, non placerat arcu molestie in.

AMPUNKAN DAKU......

Saturday, February 7, 2009

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA.....

entri ni aku tulis selepas berpuluh2 sms masuk ke inbox hp ku... jelas sekali ade yg menyokong dan ade juga yg terguris dengan entri yg aku telah pernah tuliskan dahulu....

terlebih dahulu aku mahu memohon maaf dari hujung rambut hingga ke hujung kaki terhadap korang semua jika aku pernah membuat salah dan silap.... tujuan aku menulis entri yang lalu bukan untuk menyindir atau untuk memegahkan diri didalam blog ini tetapi ingin memohon agar org yang bersalah tampil bagi mengelakkan perkara tuduh menuduh yg berlaku diantara kita.......

tp malangnye perkara itu tidak terjadi... sebaliknya ade yg terguris dengan kata2 ku .. yg hanya aku dapat katakan disini....tlglah berhenti menjadi dalang kepada semua yg berlaku disini.....walaupun sampai sekarang aku masih kurang pasti siapakah si SECRET tp segala usaha penyisatan telah menunjukkan siapakah orgnye.... aku tidak mahu menfitnah kerana aku tahu hukuman dosa dalam islam iaitu memfitnah itu lebih teruk daripada membunuh... tapi aku hanya mampu berdoa kepadaNYA agar orang yg menjadi dalang dalam pergaduhan didalam kumpulan ku akan mendapat balasan yg setimpal dengan perbuatannya.......

wahai kawan ku....
kita biarlah si dia hidup seperti itu jika segala nasihat yang diberikan tidak diindahkan... bukan tujuan ku untuk mengaibkan org tetapi bagi menghentikan pergaduhan daripada terus berlaku kerana terlalu banyak perkara yg buruk telah berlaku..........
wahai kawan ku......
ape yg mampu kita lakukan hanyalah memaafkan segala perbuatannye... sedangkan nabi maafkan umat...inikan kita hanya hamba ALLAH yang lemah...... ingatlah... kita manusia tidak pernah terlepas dari melakukan kesilapan tetapi kita juga harus sentiasa berusaha untuk tidak mengulangi dosa yang lalu.....
wahai kawan ku.....
si E yang aku maksudkan hanya lah sebagai nama samaran... tidak perlulah terasa jika nama anda bermula dari E mcm ERA FAZIRA ke, EZAM ke, ETON ke... lagi pun entri ini hanya ditujukan kepada kawan yang terasa.... bak kata pepatah siapa makan cili dia yang rasa pedasnya.......

yang azam ingin sampaikan disini... kepada yang rasa bersalah... hanya perlu meminta maaf kepada org yang berkenaan.... tak kira la sejahat mane pun anda ... anda tetap kawan kami.. kami akan maafkan awak..buang yang keruh ambil yang jernih......
lepastu yg selalu mengumpat tu... takyah la ko sebuk nak mengumpat dekat org lain...asik cerita hal org je... nanti kalau susah nanti kitorang tak nak tolong kang.. sape yg susah.. awak jugak yg susah ........

pastu nanti kalu dah semua geng kite dah pg praktikal.. ko nak mengumpat dekat sape pulak.......
ahaa...aku taknak dengar ko mengumpat.. aku punya dosa pun dah banyak....ni ko nak kongsi dosa dengan aku pulak ye....please lahhh.... no way...



adakah korang ingat gambar ini.....waktu ni kite sem 2... semua happy.....dah hampir 3 tahun kite bersama.....segala kenangan kite lalui bersama....kepada si dia tlglah sayang kawan kita seperti saya sayangkan kamu semua...... ingtlah segala pengorbanan mereka..waktu buat asment, waktu buat kuiz, waktu buat presention....siapa yang tolong.....segalanya kita lakukan bersama.... mengapa perlu pecah belahkan mereka???.... hanya anda sahaja yang tahu jawapannye bukan......

selepas hari in...azam dah tak nak komen or tulis lagi pasal hal kawan makan kawan ni.... enough is enough.... kalau bahasa melayu... yang dah sudah tu sudahlahhhh...( korang ni paham takk)

lepasni azm akan janji akan keluarkan citer yg hapiii je.. kalu ade yang yg tak puas hati kat azm, azam akan cakap ...............( HELLOOOOO.. ko ingt ade aku kisah ko suka aku ke tidak...tak kisah la aku poyo ke, bajed hensem ke, bajed cun ke, perasn ke, belagak ke, hepokrit e ... what ever.... yg penting kawan aku kenal aku ok... dah tu shuuuuuhh pg main jauh2 jgn masuk blog aku ni lg...) hahah wakaka huhu

ok tak ayat aku tu....mcm belagak je aku ni kan... hahah over pulak aku ni..... lepasni tlg jangn sms azm lg ye pasal ape yang azm tulis kat sini.... dah banyak sanagat .. tak terbaca.....
kalau nak sms ajak couple boleh la.....hahahaha.. terlebih sudah....


hentikan kontroversi tingkatkan prestasi...ok lah assalamualaikum

0 comments:

Post a Comment