Welcome to our site

welcome text --- Nam sed nisl justo. Duis ornare nulla at lectus varius sodales quis non eros. Proin sollicitudin tincidunt augue eu pharetra. Nulla nec magna mi, eget volutpat augue. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. Integer tincidunt iaculis risus, non placerat arcu molestie in.

kU tElaH jaTUh CiNtA.............

Sunday, February 8, 2009

huhu.. bila pulak la kau jatuh cinta lg sekali ni.......

hahaaaa... alamak lupa bagi salam....... assalamualaikum semua......
haha azam nak bg tahu kat korang semua sejak dari semalam hati azam ni mcm tak keruan je... alaaa hati tak senang la..................bukan sebab SI E tu
tp sebab cerita upin dan ipin... ...azam baru tengok disebalik tabir dia semalam tajuk dia GENG dekat astro... nk belagak dekat korang je yg aku ni ade astro..hahhaah

semalam bila aku tengok je triler dia... aku punya perasaan telah mencapai tahap gaban nak tengok cerita tu... best giler... aku asik tergelak je bila tengok the making tu...... kalau tengok kat wayang mesti dengar suara aku je..hhahhahha.....

bagi yg tak pernah tengok tu... biar aku cerita sikit... cerita ni pasal 2 org budak yang sangt nakal..betul...betul... betull......nama dia upin dan ipin....pastu dia ni berkawan dengan org pelbagai kaum.. ade india, cina, ade melayu...dorang ni hidup di kawasan kampung........ cerita dia ni penuh dengan nasihat dan tauladan... sesuai untuk semua lapisan masyarakat.......

ape yg buat aku suka sangat dengan cerita UPIN & IPIN ni, diorang ade terapkan nilai2 persahabatn..... kalau korang tengok walaupun dorang berkawan dengan berbagai kaum tp dorang still lagi dapat bergembira.. coz zaman sekarang ni kawan seagama pun bukannye boleh pakai...asik beri alasan je, langsung takpernah mengaku dengan kesalahan mereka......... dia ingat kita ni bodoh kod... ni dah masuk cerita lain dah ni......

aku sambung balik pasal upin dan ipin.. pastu kalau korang dengar cara percakapan dioarang ni memang kelakar.. sampai aku yang umur ** pun terikut2 kengan cara dorang ckp ....
korang nak tahu.. aku sampai beli VCD UPIN & IPIN lagi ..cerita tahun lepas dengan tahun ni punya.... kalau tengok dua puluh ratus ribu juta kali pun aku rasa tak jemu......hhaahha

untuk pengetahuan korang cerita UPIN & IPIN ni akan keluar mgu ni...pada 12 februari 2009....
so ape kata kite serbu je cerita ni kat wayang... cubalah sokung industri malaysia ni..... tak rugi pun... ajak la pakwe or makwe korang pg sama.. tp jgn buat wayang sendiri sudah la.... hahah..terlebih sudah...

tp malangnye azam ade final exam minggu ni... start ari rabu pulak tu... mcm mane nak pg......huhuhuuu ....dah la besday azam ari rabu tu jugak ..(11 feb ** ) .. tak tahu la sape yg akan wish kat azm nanti.... mesti dorang sebuk nak baca buku..... huhu.. sedey la niiiii.. ain taknak ajak azam pg ngok wayang ke...????? huhuhu...

emmmm... ok lah...klau korang tak sempat nak tengok triler dia ni azam dah copykan untuk korang tengok... hahaha klakar cerita dia... rugi tak tengok...

Upin dan Ipin Triller



Geng: Di Sebalik Tabir (Bhgn. 1)



Geng: Di Sebalik Tabir (Bhgn. 2)



Geng: Di Sebalik Tabir (Bhgn. 3)




PSN : kepada olie yg tak suka cerita upin & ipin ni mesti rugi...so GG ko punya tugas bawak Olie pg tengok cerita ni ok... kalau dia taknak, ko ikat dia hahah......... asal la aku nak pakse orang tengok cerita ni pulak ye????.. pelik2...

2 comments:

sebiji eejean said...

azam! all the best for the final exam!! gogogo! :D

mediahorizon said...

Salam, thanx ye sebab promote... nanti ajak kawan2 tgk wayang ye...

Post a Comment