Welcome to our site

welcome text --- Nam sed nisl justo. Duis ornare nulla at lectus varius sodales quis non eros. Proin sollicitudin tincidunt augue eu pharetra. Nulla nec magna mi, eget volutpat augue. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. Integer tincidunt iaculis risus, non placerat arcu molestie in.

UPIN & IPIN lagi......

Monday, February 9, 2009


untuk menghilangkan kebosanan aku ni, aku telah berchat dengan salah seorang dari yg membuat animasi cerita upin & ipin...haaa nama dia SEBBIJI EEJEAN ..hahah jangan mara ye EEJEAN saye promot blog awak...hahahah... menjadi satu kebanggaan bagi aku bila dengar cerita animasi sekarang boleh dikatakan setaraf dengan cerita animasi luar negara.......

jelas sekali tanggapan parent aku salah sama sekali kerana parent aku cakap kalau belajar bahagian IT or GRAFIK or ANIMASI ke ape2 je la , ia tidak menjaminkan kerjaya...
so sape kate............
untuk pengetahuan korang untuk menyiapkan cerita upin dan ipin ni je dah memakan beberapa tahun ( tak silap aku 3 tahun) pastu ia memerlukan pekerja seramai 50 orang untuk buat cerita animasi ni....... korang bayangkan......pastu itu tak termasuk mak cik tukang cuci tandas, mak cik tukang buat air, mak cik tukang lap tingkap....segala org yg ade dekat opis tu laa.....
so disini ape yg aku nak cakapkan semua bidang pelajaran ade kerjayanye......
abis tu aku ni bila dah abis blajar nak keje ape pulak.... boleh tak keje nak baat air kat opis LES'COPAGUE PRODUCTION.. ala opis citer upin & ipin tu....

sebenarnya aku tak sabar nak tengok cerita upin & ipin ni....nak baca buku pun tak senang.. hahah aku ni mengalahkan budak2 kan... betul..betul..betul...
ni ade aku sediakan ringtone yang korang boleh download untuk citer upin ni.....
tak yah la takut... free je weyyy..... so ape lagi download la cepat......hahahha sukanye aku ni........






PSN : ape kene mengene gambar ni dengan cerita upin & ipin ....hanya aku yg tahu..haahah layannn jee.

1 comments:

whose said...

whose dah tgk cite nie..memang gempak...pastu tiket xla mahal...cm rm7 je...macam nak tgk je lagi....bestnya...

Post a Comment